Humor, aksi, fantasi

Foto saya
Oka adalah nama watak utama siri komik pengembaraan fantasi ini. Selepas terlibat dalam suatu kemalangan, baru Oka tahu yang dia ada kuasa ajaib. Nenek Oka kata dia bukan manusia. Oleh itu, Oka telah membuat keputusan untuk mencari ahli sihir tua yang tinggal di arah matahari terbenam untuk membongkar identiti sebenarnya. Dari situlah bermulanya satu perjalanan yang menarik.

Isnin, 22 Jun 2009

Oka: Raja Ulat


Adakah Ahli Sihir Utara mengalah dan membiarkan Oka dan kawan-kawannya melepaskan diri? Dapatkah Eggy menemui orang yang sudi membelanya sekali gus membatalkan perjanjiannya dengan Ahli Sihir Utara? Apakah yang menanti mereka dalam pengembaraan seterusnya? Jangan lupa dapatkan Oka isu ketiga, Raja Ulat di pasaran yang turut memuatkan poster mini istimewa daripada Kaoru yang famous dengan komik Siri Maskeret Cinta dan Kaoru Cake House!

3 ulasan:

Kalamtimur berkata...

Dah beli kelmarin, cerita semakin best. Ada poster free dari Kaoru. Oga 3 kat kaver luar ulat gergasi warna purple, kat dalam warna kuning fuhhhhh, any way chaiyokk. best baca. Sekejap dah abes.

RABUN berkata...

cover best... tmbah muka surat, dan komik lagi he he

Oka berkata...

Kalamtimur, thanks :)

Indra, akan dipertimbangkan...hehe