Humor, aksi, fantasi

Foto saya
Oka adalah nama watak utama siri komik pengembaraan fantasi ini. Selepas terlibat dalam suatu kemalangan, baru Oka tahu yang dia ada kuasa ajaib. Nenek Oka kata dia bukan manusia. Oleh itu, Oka telah membuat keputusan untuk mencari ahli sihir tua yang tinggal di arah matahari terbenam untuk membongkar identiti sebenarnya. Dari situlah bermulanya satu perjalanan yang menarik.

Isnin, 24 Ogos 2009

Jom Puasa!


Hari ni dah masuk hari ketiga umat Islam berpuasa. Korang puasa tak? Jangan ponteng-ponteng tau! Oka pun nak belajar berpuasa :)

5 ulasan:

mcr berkata...

oka yang terbest.adakah oka akan habis selepas siri yang ke 10?
saya akan sokong oka.

oka berkata...

Terima kasih, mcr! Siri Oka masih panjang dan bukan sampai siri ke-10 je tau :)

mcr berkata...

boleh tak ajar cara-cara nak melukis?
kalau boleh buatlah cerita Oka sudah dewasa.

oka berkata...

may b bila kitorang adakan xtvt bersama Oka nanti, awak leh join k & terima kasih atas cadangan tu :)

mcr berkata...

kalau boleh letaklah satu ruangan untuk pembaca menghantar mereka punya lukisan.