Humor, aksi, fantasi

Foto saya
Oka adalah nama watak utama siri komik pengembaraan fantasi ini. Selepas terlibat dalam suatu kemalangan, baru Oka tahu yang dia ada kuasa ajaib. Nenek Oka kata dia bukan manusia. Oleh itu, Oka telah membuat keputusan untuk mencari ahli sihir tua yang tinggal di arah matahari terbenam untuk membongkar identiti sebenarnya. Dari situlah bermulanya satu perjalanan yang menarik.

Jumaat, 21 Mei 2010

The Trainee Cupid

Bagi korang yang suka sangat baca komik, kitorang ada komik baru untuk bahan bacaan korang iaitu The Trainee Cupid, garapan mangaka Thai.

The Trainee Cupid #1


Pada tanggapan orang ramai, Dewa Cinta ialah dewa yang mempunyai sayap kecil, memegang busur dan anak panah yang akan menembak anak panah cinta kepada orang ramai. Tetapi, apa yang akan berlaku jika ia bukan sebegitu?

The Trainee Cupid #2

Mew, Lu Ee dan Gus terpaksa menghadapi pelbagai cabaran dan halangan dalam usaha untuk menyelamatkan cinta. Tetapi akhirnya, adakah mereka akan berjaya melalui ujian untuk menjadi Dewa Cinta yang sebenar?


Korang boleh beli komik ni kat Bookstation dengan harga RM5.50 setiap satu kalau korang tinggal kat semenanjung manakala RM6.50 kalau korang tinggal kat Sabah dan Sarawak. Enjoy! :)

Tiada ulasan: