Humor, aksi, fantasi

Foto saya
Oka adalah nama watak utama siri komik pengembaraan fantasi ini. Selepas terlibat dalam suatu kemalangan, baru Oka tahu yang dia ada kuasa ajaib. Nenek Oka kata dia bukan manusia. Oleh itu, Oka telah membuat keputusan untuk mencari ahli sihir tua yang tinggal di arah matahari terbenam untuk membongkar identiti sebenarnya. Dari situlah bermulanya satu perjalanan yang menarik.

Jumaat, 29 Mei 2009

Cara Mudah Nak Dapat Hadiah

Biasanya bila kita masuk kuiz, kalau menang kita dapat hadiah kan? Tapi ngan Oka!, korang takyah jawab soalan pun korang boleh dapat hadiah. Nak tahu camne caranya? Mudah je!

Caranya, korang cuma perlu isikan nama korang dan 2 orang kawan korang yang berminat untuk baca Oka! dan hantarkan kat alamat yang tertera kat dalam kotak kuning tu. Tarikh tutup penyertaan 2 Oktober 2009 dan nama pemenang akan diumumkan pada 2 November 2009. Keputusan ditentukan melalui cabutan bertuah.

Selain dapat hadiah, korang gak boleh langgan Oka! selama setahun ataupun dua tahun. So korang takyah la susah-susah pergi kedai untuk beli Oka! setiap bulan sebab kitorang akan hantar majalah Oka! terus kat rumah korang. Senang keje kan?


*Borang ni boleh didapati dalam majalah Oka! ataupun download je yang kat atas ni

Tiada ulasan: